بازدید اعضاء محترم کمسیون هوشمندسازی و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر اصفهان

بازدید اعضاء محترم کمسیون هوشمندسازی و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر اصفهان

بازدید اعضاء محترم کمسیون هوشمندسازی و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر اصفهان

1402/04/27 03:55 ب.ظ

465

 برخی از اعضاء محترم شورای اسلامی شهر اصفهان در بازدید خود از شرکت مهندسی نیک اندیش روز 26 تیرماه 1401 ضمن استماع گزارش عمکلرد شرکت در دوره مدیریت شهری جدید (1400-1402)، خواسته ها و انتظارات مدیریت و شورای شهر را از شرکت مهندسی نیک اندیش به میدریت شرکت ابلاغ نمودند.

این جلسه با حضور آقایان مهندس نورصالحی رئیس؛ دکتر قربانی نائب رئیس و رئیس کمیسون هوشمندسازی و حمل و نقل؛ مهندس سامع عضو هئیت رئیسه؛ دکتر حق شناس معاون محترم حمل و نقل و ترافیک؛ و برخی دیگر اعضاء محترم شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار گردید.

از نکات قابل توجه در این جلسه تاکید اعضاء محترم شورا اسلامی شهر بر اهمیت ارتقاء امنیت شغلی و شایسته سالاری در شرکت در حوزه منابع انسانی بود. مهندس نورصالحی به توجه و برنامه ریزی در افق 20 ساله شرکت، تخصص گرایی، توسعه بازار خدمات اصفهان کارت و همچنین ورود به حوزه ساخت و ساز چه به صورت سرمایه گذاری و چه در قامت اجرا اشاره نمودند.

همچنین مهندس سامع به ورود هر چه سریع تر شرکت به خدمات پارکینگ‌های مکانیزه و خدمات نظارتی هوشمند تاسیساتی تاکید نموده و پیشنهاد افزایش ارتباط اعتباری با بانک شهر جهت کاهش هزینه های تامین مالی قراردادها را ارائه نمودند. ایشان همچنین با اشاره به رفع برخی از موانع و چالش‌های موضوع کنترل و مدیریت پارک حاشیه ای راه اندازی مجدد این پروژه را خواستار شدند.

در این جلسه همچنین مهندس میرباقری نسبت به تسریع فرآیندهای اجرایی پروژه دوچرخه اشتراکی تاکید نمودند. رئیس کمسیون عمران، معماری و شهرسازی همچنین بر اهمیت ویژه خدماتی که مستقیما با مردم و شهروندان سر و کار دارد نظیر پل های مکانیزه عابر پیاده و پارکینگ ها اشاره نموده و خاطر نشان کردند در این حوزه خدمات باید بودن وقفه و خارج از بروکراسی اداری انجام پذیرد.

دکتر قربانی از طرف کمسیون هوشمندسازی و حمل و نقل ضمن تشکر از اتمام عملیات های بازسازی اساسی تاسیسات اطفاء حریق پارکینگ های سطح شهر، از وضعیت برخی از پارکینگ ها ابزار نارضایتی نموده و دستور توجه ویژه به زیباسازی و ایجاد ظاهری مطلوب تر در پارکینگ ها را صادر نمودند.

مواردی از جمله افزایش انتظارات از شرکت مهندسی نیک اندیش در حوزه های فناورانه و داده محور و همچنین  بهبود وضعیت انضباط مالی ا ز دیگر نکاتی مورد اشاره اعضاء کمسیون هوشمنسازی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان بود.