آغاز همکاری شرکت مهندسی نیک اندیش با شهرداری شهر بزرگ کاشان

آغاز همکاری شرکت مهندسی نیک اندیش با شهرداری شهر بزرگ کاشان

آغاز همکاری شرکت مهندسی نیک اندیش با شهرداری شهر بزرگ کاشان

1401/01/18 10:41 ق.ظ

2217

شرکت مهندسی نیک‌اندیش اصفهان با اتکا به نیروها متخصص و مجرب خود در تولید و اجرای علائم و تجهیزات ترافیکی در آخرین همکاری فرا شهری خود، با شهرداری محترم شهر کاشان به توافق رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی نیک‌اندیش، این توافق با ارزشی بالغ بر 30.000.000.000 ریال از ابتدای سال 1401 با موضوع طراحی، تهیه، ساخت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر منعقد گردیده است. این تابلوها به صورت‌های L و T شکل، در قالب سازه‌های یکپارچه و دروازه‌ای و با مشخصات فنی مورد تائید نظام مهندسی و ایمنی تهیه و اجرا خواهند شد.

مهندس خورزنی، مدیرعامل محترم شرکت مهندسی نیک اندیش در جلسه آغاز به کار رسمی پروژه، اظهار نمودند: تاکنون و بخصوص در سال‌های اخیر شرکت مهندسی نیک‌اندیش بازار هدف خود را محدود به همکاری با شهرداری اصفهان نموده بود که با تغییرات صورت گرفته و پس از بازبینی استراتژی‌های کلان شرکت، موفق شد در راستای رویکرد توسعه بازار، با شهرداری کاشان به توافق برسد. در پایان، وی ضمن تاکید بر توجه به حسن انجام کار و کسب رضایت کارفرما، ابراز امیدواری کرد که قرارداد مذکور، آغاز همکاری شرکت مهندسی نیک اندیش با سایر شهرها و ارگان‌ها باشد.

بر اساس آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن (1395)، شهر کاشان، با جمعیت 304,487 نفر دومین شهر پرجمعیت استان اصفهان است. همچنین شهرداری این شهر پس از اصفهان (با درجه 12) یکی از سه شهرداری با درجه 10 استان است.