پیام مدیرعامل به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

پیام مدیرعامل به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

پیام مدیرعامل به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

1401/10/15 08:17 ق.ظ

2075

مهندس فرهاد گلی با صدور پیامی، سالروز تاسیس شرکت مهندسی نیک‌اندیش اصفهان را به تمامی کارکنان تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است :

 

بسمه تعالی

چهاردهم دی‌ماه سالروز تأسیس شرکت مهندسی نیک اندیش را خدمت این خانواده بزرگ تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی تردید «شرکت مهندسی نیک اندیش اصفهان» با در اختیار داشتن سرمایه های عظیم تخصصی و تجربی خود، می‌تواند برای تداوم و اعتلای نام و نشان خود در عرصه‌های ملی و بین‌المللی حضوری فعال داشته باشد.

اینجانب برخود لازم می‌دانم در آستانه بیست و نهمین سالروز تأسیس شرکت، ضمن تشکر از قریب به سه دهه تلاش مدیران و کارکنان پیشین شرکت، قدردانی خود را از خدمت بی‌وقفه و صادقانه همه همکاران محترم ابراز داشته و برای شما عزیزان و خانواده‌های محترمتان از درگاه خداوند متعال سعادت، کامیابی و سلامتی مسئلت نمایم. امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم ضمن تحقق چشم اندازهای شرکت به ویژه با گسترش سبد خدمات فناورانه و هوشمند، در رسیدن جامعه و مدیریت شهری به اهداف عالی خود نیز گام موثری برداریم.

بدیهی است، دستیابی به این اهداف مستلزم فراهم نمودن ساز و کارهای لازم از قبیل افزایش توانمندی‌ها و قابلیت‌ها مطابق با استانداردهای جهانی و استفاده بهینه از فناورهای پیشرفته و همچنین مهمتر از همه انجام‌وظیفه متعهدانه است.

فرهاد گلی

 14 دی‌ماه 1401