پیام تبریک مدیر عامل

پیام تبریک مدیر عامل

پیام تبریک مدیر عامل

1401/01/07 12:32 ب.ظ

1452

مهندس خورزنی مدیرعامل شرکت مهندسی نیک اندیش، به مناسبت فرا رسیدن سال نو شمسی، طی پیامی، عید باستانی نوروز را به كاركنان شركت مهندسی نیک‌اندیش اصفهان تبریك و تهنیت گفت.

 

در این پیام آمده است:

یَا مُقَلِّـبَ الْقُلُـوبِ وَ الْأَبْـصَارِ‌

یَا مُـدَبِّـرَ اللَّیْـلِ وَ النَّـهَارِ

یَا مُحَــوِّلَ الْحَـوْلِ وَ الْأَحْـوَالِ‌

حَـوِّلْ حَالَنَــا إِلَی أَحْسَـنِ الْحَـالِ

بار دیگر به فضل الهی، گستره زمین به سرسبزی و خرمی آراسته شد و سالی نو فرا رسید تا حیات و شکوفایی دوباره‌ای را در زندگی نوع بشر قرار دهد.

با عرض تبریک و شادباش فرا رسیدن سال نو، بدینوسیله از تلاش، همراهی و شکیبایی یکایک مدیران و کارکنان محترم که سرمایه‌های اصلی این شركت محسوب میشوند، تشکر و قدردانی نموده و از درگاه حضرت احدیت برای شما عزیزان و خانواده محترمتان فردایی روشن، بهروزی و توفیق روز افزون آرزو می‌نمایم.

از زمان قبول مسئولیت مدیریت شرکت تلاش کردیم با ایجاد تغییراتی اساسی نظیر اصلاح چارت، بهبود فرآیندها و رویه‌ها و تدقیق حوزه‌های کاری و شرح وظایف، روند رو به رشدی را در شرکت پایه‌گذاری کنیم که انشاالله اثرات آن را در آینده نه چندان دور خواهیم دید.

شرکت نیک‌اندیش سال ۱۴۰۰ را در حالی پشت سر گذاشت، که با وجود همه سختی ها و تنگناها توانست با شناسایی نقاط قوت و ضعف، تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده و در راستای تحقق چشم‌اندازی مطلوب گام بردارد و امیدوار است به فضل الهی و با همت همه کارکنان خود، در سال جدید برگ‌های زرین دیگری بر كتاب افتخارات این شرکت در عرصه مدیریت شهری بیافزاید.

در پایان از همه شما عزیزان، از معاونین و مدیران گرفته تا کارشناسان و کارگران معزز خواستارم، با انگیزه و پشتکار بالا، تعهد و احساس مسئولیت، همراه با روحیه‌ای جهادی، همه در راستای حفظ و اعتلای هویتی به نام نیک اندیش بکوشیم.