امضاء تفاهم‌نامه همکاری با شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهردای مشهد (تات)

امضاء تفاهم‌نامه همکاری با شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهردای مشهد (تات)

امضاء تفاهم‌نامه همکاری با شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهردای مشهد (تات)

1401/12/11 12:52 ب.ظ

807

پیرو تفاوهم‌نامه همکاری مابین معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، و به منظور توسعه همکاری های فی‌مابین و بهره‌گیری از توانمندی و ظرفیت‌های موجود در شرکت‌های وابسته به شهرداری‌های کشور، تفاهم‌نامه همکاری در تامین و تولید، استقرار و تجاری‌سازی محصولات و خدمات فی‌مابین شرکت مهندسی نیک‌اندیش (وابسته به شهرداری اصفهان) و شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی (وابسته به شهرداری مشهد) منعقد گردید.

در جلسه امضاء این تفاهم‌نامه که در روز چهارشنبه مورخ 1401/12/10 برگزار گردید جناب آقای دکتر حق‌شناس معاون حمل و نقل و ترافیک با اشاره به تجارب گرانبهای اجرایی شرکت نیک‌اندیش و همچنین توانمندهای علمی شرکت تات ابراز امیدواری نمودند تبادل دانش میان دو شرکت موجب هم‌افزایی و رشد  طرفین و پیرو آن هر دو شهرداری شود.

 

در این جلسه همچنین آقای مهندس منبتی معاون عمران و حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد به تاثیرات مهم همکاری‌های فیمابین شهرداری‌های کلانشهرها به ویژه در حوزه ترافیکی و اهمیت اثر گذاری پیامدهای حاصل از آن در زندگی روزمره شهروندان اشاره نمودند.

 

در این جلسه همچنین جناب آقای مهندس گلی با تاکید بر اهمیت همکاری عملی و نه صرفا روی کاغذ، ابراز امیدواری نمودند در نخستین گام‌های اجرایی بتوان از تجارب و پیشرفت‌های سامانه اشتراک دوچرخه بایدو به عنوان یک تجربه موفق در کلانشهر مشهد، در شهر اصفهان نیز استفاده نمود.

در این جلسه همچنین با توجه به گردشگری بودن هر دو کلانشهر با هدف رفاه بیشتر شهروندان، بر ایجاد بستر و زیرساخت‌های استفاده از کارت‌های شهروندی هوشمند هر کلانشهر در شهر دیگر مذاکراتی صورت پذیرفت. به عبارت دیگر در صورت فراهم شدن این زیرساخت امکان استفاده از "اصفهان کارت" در شبکه حمل و نقل و تفریحی شهر مشهد برای شهروندان اصفهانی و استفاده از "من کارت" برای شهروندان شهر مشهد در شهر اصفهان مسیر خواهد شد.