گردهمایی پایان سال پرسنل شرکت مهندسی نیک اندیش (1402)

گردهمایی پایان سال پرسنل شرکت مهندسی نیک اندیش  (1402)

گردهمایی پایان سال پرسنل شرکت مهندسی نیک اندیش (1402)

1402/12/27 12:37 ب.ظ

195

شرکت مهندسی نیک اندیش هر ساله جهت تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل پر تلاش و متخصص خود و همچنین گرامیداشت نوروز اقدام به برگزاری گردهمایی پایان سال می‌نماید

امسال این گردهمایی در روز شنبه بیست و ششم اسفند ماه متقارن با پنجم ماه مبارک رمضان  برگزار گردید که این تقارن بر معنویت این گردهمایی افزود.

معاون محترم حمل و نقل و ترافیک اصفهان جناب آقای دکتر حق شناس در سخنان آغازین برنامه ضمن تشکر از همراهی و تلاش شبانه روزی پرسنل شرکت مهندسی نیک‌اندیش خواستار شنیدن نظرات و پیشنهادات پرسنل شدند.

مدیر عامل محترم شرکت جناب آقای مهندس گلی نیز با تقدیر از تلاش‌های بی‌وقفه همکاران در سال 1402 خاطر نشان کردند: امسال همچون سال‌های گذشته همکاران شرکت در کنار یکدیگر بر تحقق هر چه بهتر و ارزشمندتر پیمانی که برای پیشرفت شرکت بسته بودند تلاش کرده و موجب شدند تا افق‌های پیش رو روشن تر از پیش باشد. همچنین افزودند: در سال 1403 با ساختارهای ایجاد شده و برنامه ریزی‌های به عمل آمده قطعا ثمره شیرین پیشرت را خواهیم چشید.

در این گردهمایی شرکت مهندسی نیک‌اندیش افتخار میزبانی جناب آقای دکتر طحانیان مدیر عامل محترم نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان و همچنین اعضا محترم هیئت مدیره را داشت.