آغاز به کار یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت و خدمات شهری اصفهان

آغاز به کار یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت و خدمات شهری اصفهان

آغاز به کار یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت و خدمات شهری اصفهان

1401/05/05 12:38 ب.ظ

917

مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت (خدمات) شهری، پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترانزیت و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات ایمنی و حفاظت در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان به طور رسمی با حضور شهردار محترم و برخی از اعضاء شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار گردید.


در این مراسم ابتدا دکتر سامع رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر در سخنان خود نیاز به تفکر و نگاه جدید را ضروری دانسته و تاکید داشتند نمایشگاه ها محل مناسبی برای تبادل دانش در حوزه های مختلف است. در ادامه نیز ایشان نسبت به حرکت رو به جلوی این نمایشگاه - که در سال های ابتدایی خود صرفا بر محوریت خدمات شهری حرکت میکرده است - ابراز امیدواری نمودند.

 

در ادامه شهردار محترم کلانشهر اصفهان، دکتر قاسم‌زاده با تاکید ویژه به هوشمندی حوزه خدمات شهری بطور کلی شهرها اشاره داشتند. ایشان همچنین اظهار داشتند نتیجه و هدف غایی از هوشمندی سازی و حرکت به سمت شهر هوشمند افزایش رضایت و آسایش شهروندان است. علی قاسم‌زاده در ادامه به خواسته و توقع شورای محترم اسلامی شهر اصفهان نسبت به حرکت ملایم به سمت اصفهان هوشمند، اشاره داشت.

 

در ادامه این مراسم که با بازدید شهردار محترم و هیئت همراه از برخی از غرفه های نمایشگاه همراه بود، ایشان از غرفه شرکت مهندسی نیک اندیش نیز بازدید به عمل اوردند.

ارسال نظر